FAQ
Registrace
a přihlášení
a přihlášení
Objednávky
Platby
Dodání
Vrácení
a reklamace
a reklamace
Nabídka
Akce
Jiné
-
Musíte si vytvořit účet, abyste mohl objednat?
Objednávku můžete vytvořit i bez vytvoření účtu. Máme možnost nákupu jako „host”, ale mít účet vám mnoho usnadní. Na jednom místě můžete vidět všechny vaše objednávky, zkontrolovat, v jaké fázi je váš aktuální nákup, nebo zkontrolovat nasbíraný počet bodů v našem věrnostním programu. -
Jak si vytvořit účet?
Účet můžete vytvořit dvěma způsoby:- V záložce "Můj účet", která se nachází v dolní části stránky. Při registraci musíte zadat všechny požadované údaje a nastavit přihlašovací jméno a heslo.
- Přímo během objednávání. Musíte zaškrtnout možnost "Vytvořit účet během objednávání". Údaje budou automaticky přiřazeny k vašemu účtu.
-
Jak se přihlásit k svému účtu?
Pro přihlášení k vašemu účtu přejděte do záložky "Můj účet", která se nachází v dolní části stránky. Můžete se také přihlásit během objednávání. -
Zapomněl jsem heslo a nemohu se přihlásit k mému účtu, jak obnovit heslo?
Heslo obnovíte po přechodu do záložky "Můj účet", která se nachází v dolní části stránky. Poté musíte kliknout na "Zapomněl jsem přihlašovací jméno nebo heslo", zadat e-mailovou adresu spojenou s účtem a kliknout na tlačítko "Připomenout heslo". -
Jak smazat účet?
Pokud chcete smazat účet, musíte se obrátit na naši zákaznickou podporu. -
Jak změnit údaje na svém účtu?
Chcete-li změnit údaje, musíte se přihlásit k svému účtu. Poté přejděte do záložky "Osobní údaje". Změny musíte potvrdit kliknutím na tlačítko "Uložit změny". -
Jak objednat?
- Najděte produkt, který vás zajímá, a poté vyberte požadovanou velikost;
- Klikněte na zelené tlačítko "Přidat produkt do košíku";
- Přejděte do košíku;
- Přejděte k pokladně;
- Vyplňte své údaje;
- Vyberte způsob platby a způsob dodání;
- Přijměte povinné souhlasy;
- Klikněte na zelené tlačítko "Objednávám s povinností zaplatit".
-
Kde zkontrolovat stav objednávky?
O každé fázi objednávky vás průběžně informujeme e-mailem. Navíc můžete stav zkontrolovat kliknutím na "Stav objednávky". Poté zadejte číslo objednávky a e-mail nebo telefonní číslo a klikněte na "Zkontrolovat stav objednávky". -
Mohu změnit již vytvořenou objednávku?
Pokud jsme ještě nezačali zpracovávat vaši objednávku, změny jsou možné. Kontaktujte nás v této věci na našem Zákaznickém centru. -
Mohu zkontrolovat historii svých objednávek?
Historii svých dosavadních objednávek si můžete zkontrolovat na svém účtu v sekci „Objednávky a dostupné prostředky“. -
Mohu kombinovat několik objednávek do jedné?
Pokud jste v našem internetovém obchodě vytvořili několik objednávek a chcete, abychom je spojili do jedné, kontaktujte naše Zákaznické centrum. -
Jak zrušit objednávku?
Zrušit můžete pouze objednávky, které ještě nebyly odeslány. Kontaktujte nás v této věci na našem Zákaznickém centru. -
Mohu objednat e-mailem?
Ano. Kontaktujte nás v této věci na našem Zákaznickém centru. Předem si připravte kód produktu, který vás zajímá. -
Produkt, který chci koupit, není dostupný. Kdy bude znovu v prodeji?
Pokud je produkt, který vás zajímá, aktuálně nedostupný, klikněte na velikost, kterou potřebujete. Poté zadejte svůj e-mail a klikněte na "Upozornit na dostupnost". Pokud se velikost, kterou potřebujete, objeví v prodeji, obdržíte e-mail s informací. -
Jak zaplatit objednávku?
echny dostupné platební metody spolu s dodatečnými informacemi najdete zde. -
Mohu objednat a zaplatit později?
Ano. Náš obchod nabízí odložené platby Klarna. Při zadávání objednávky vyberte platbu prostřednictvím Klarna a postupujte podle pokynů.
V okamžiku, kdy služba Klarna pozitivně vyhodnotí vaši úvěrovou schopnost, můžeme přistoupit k realizaci objednávky a vy se s Klarna vyrovnáte bez jakýchkoli dodatečných nákladů do 30 dnů. Navíc máte možnost rozložit splátku na pohodlné splátky. -
Mohu změnit způsob platby?
Ano. Pokud již byla objednávka zadána, stačí kliknout na "Vybrat jinou platební metodu" v souhrnu objednávky. Můžete se také obrátit na naše Zákaznické centrum. Předem si připravte číslo objednávky, ve které chcete provést změnu. -
Jaký je dodací lhůta?
Objednávky obvykle realizujeme do 48 hodin od zadání a zaplacení objednávky. V některých situacích se může tento termín prodloužit. -
Jaká je cena doručení?
Všechny aktuální náklady na doručení zkontrolujete zde. -
Zasíláte do zahraničí?
Ano. Pokud chcete zadat objednávku s dodáním do zahraničí a vaše země není v seznamu během zadávání objednávky, obraťte se na naše Zákaznické centrum. -
Jak zkontrolovat stav zásilky?
Klikněte sem pro kontrolu stavu zásilky.
Klikněte sem pro kontrolu stavu zásilky. -
Nabízíte bezplatné doručení?
Ano. Podrobnosti zkontrolujete zde. -
Jak vrátit produkt?
Vrácení můžete provést zde. Připravte si předem číslo objednávky a e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které bylo uvedeno při zadávání objednávky. Postupujte podle zobrazovaných pokynů. -
Jak podat reklamaci?
Reklamaci je třeba podat zde. Připravte si předem číslo objednávky a e-mailovou adresu nebo telefonní číslo, které bylo uvedeno při zadávání objednávky. Uveďte důvod podání reklamace a postupujte podle zobrazovaných pokynů. -
Jak mohu vyměnit produkt?
Proveďte vrácení objednaného zboží a ihned proveďte novou objednávku. Vybraný produkt pro vás rezervujeme, aby ho nikdo jiný nekoupil dříve. Pro rychlou realizaci výměny můžete ihned zaplatit novou objednávku. -
Na jakou adresu poslat vrácený produkt?
Vrácenou zásilku je třeba poslat na adresu:
ARMODO
ul. Gleboka 34
43-400 Těšín (Polsko) -
Kdo platí za vrácení zboží?
Náklady na vrácení jsou na straně zákazníka. -
Kdy obdržím vrácení prostředků?
Vrácení prostředků obdržíte během 3-5 pracovních dnů od okamžiku přijetí a ověření zásilky, kterou jsme od vás obdrželi. Ve výjimečných situacích se tato doba může prodloužit maximálně na 14 dní. -
Musím tisknout dokumenty pro vrácení, které jsem vygeneroval(a)?
To není nutné. Stačí, když k vrácené zásilce přiložíte potvrzení o prodeji, které bylo přiloženo k objednávce. -
Při přidávání vrácení systém informuje, že uvedená objednávka neexistuje. Co mám dělat?
Ujistěte se, že zadané údaje odpovídají objednávce. Ujistěte se, že na začátku nebo na konci není "mezera". Pokud systém stále nenachází vaši objednávku, kontaktujte naše Zákaznické centrum. -
Musím mít vytvořený účet, abych mohl(a) provést vrácení?
Nemusíte mít účet v našem internetovém obchodě. -
V jaké formě obdržím vrácení prostředků, pokud byla objednávka placena při dodání?
Pokud byla objednávka zaplacena při dodání, vrácení bude provedeno na účet uvedený při přidávání vrácení. -
Jak se zúčastnit věrnostního programu?
Pokud chcete být součástí našeho věrnostního programu, vytvořte si účet v našem internetovém obchodě. S účtem a při nákupu sbíráte body, které můžete později vyměnit za atraktivní slevy. Více informací o věrnostním programu najdete zde. -
Kolik věrnostních bodů dostanu za nákupy?
Za každých utracených 5 Kč, získáte jeden bod. -
Na co mohu vyměnit nasbírané věrnostní body?
Nashromážděné body na vašem účtu můžete kdykoli vyměnit za atraktivní slevu. -
Kde zadat slevový kód?
Slevový kód můžete zadat v košíku. Klikněte na "Máte slevový kód?" poniżej nagłówka "SOUHRN". V rozbalovací sekci zadejte slevový kód a klikněte na "POTVRDIT". -
Jak získat slevový kód?
Slevový kód můžete získat po přihlášení k odběru novinek. O probíhajících akcích s slevovými kódy informujeme v informačním pruhu v horní části naší stránky. Kromě toho pořádáme unikátní slevy pro předplatitele našeho newsletteru. -
Proč slevový kód nefunguje?
Slevový kód nefunguje, pokud byl vybraný produkt již zlevněn nebo nemůže být prodáván za nižší cenu kvůli cenové politice výrobce. -
Mohu použít několik slevových kódů při zadávání objednávky?
Ne. Můžete využít pouze jeden slevový kód. -
Kombinují se slevy?
Akciové slevy se nesčítají. -
Kde se nachází naše kamenná prodejna?
Adresa naší kamenné prodejny: ul. Gleboka 34, 43-400 Těšín (Polsko) -
Kdy se s námi můžete spojit?
Pracujeme od pondělí do pátku v čase 9:00-17:00 a v sobotu v čase 9:00-13:30.